Opakowania do wysyłki odzieży

Estetyczne i wytrzymałe opakowania wysyłkowe są bardzo ważne w branży odzieżowej. Mimo że ubrania nie należą do delikatnych i kruchych przedmiotów, w dalszym ciągu wymagają odpowiedniego zabezpieczenia na czas transportu do klienta. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jakie kartony najlepiej wybrać do wysyłki ubrań i obuwia.

 

Kartony na ubrania dla sklepów internetowych

Ubrania to jeden z towarów, które najczęściej kupujemy w sklepach internetowych. Ze względu na bardzo dużą konkurencję, właściciele e-sklepów z branży odzieżowej muszą zadbać o każdy, nawet najmniejszy szczegół procesu zakupowego. Opakowania do wysyłki odzieży są jednym z jego ważniejszych elementów. W końcu to w sporej mierze od tego, jak zapakujemy zamówiony towar, zależy to, czy przesyłka dotrze do klienta nieuszkodzona. W tym aspekcie wytrzymałość opakowań odgrywa kluczową rolę, dlatego nie należy przedkładać niskiej ceny pudełek wysyłkowych nad ich jakość. W takim przypadku oszczędności mogą być jedynie pozorne. Decydując się na tańsze (i często gorsze jakościowo) opakowania możemy narazić naszą firmę na dodatkowe koszty związane z reklamacjami, a przede wszystkim także na niezadowolenie klientów, które z pewnością wyrządzi krzywdę wizerunkowi tworzonej przez nas marki.

 

Kartony wysyłkowe pozwalają nie tylko na sprawne i bezpiecznie doręczenie zamówienia do rąk klienta. Opakowania kryją w sobie duży potencjał marketingowy, który jako właściciel sklepu odzieżowego powinieneś wykorzystać. Pamiętaj - estetyka opakowania jest niemal tak ważna, jak jego funkcjonalność. Wysyłkowy karton z nadrukiem z logo firmy może zwiększyć świadomość Twojej marki wśród potencjalnych klientów i wyróżnić Cię na tle konkurencyjnych firm. Trzeba także pamiętać, że odbiór przesyłki to pierwsza sytuacja, w której klient ma styczność z Twoją firmą. Zadbaj o to, by jego doświadczenie było wyłącznie pozytywne i daj mu się zapamiętać z jak najlepszej strony. Postaw na dobre jakościowo, odpowiednio zabezpieczone kartony z estetycznym nadrukiem - taka inwestycja ma szansę zwrócić się w przyszłości ;)

 

Jak przygotować odzież do wysyłki?

Mogłoby się wydawać, że wysyłka odzieży to znacznie mniej skomplikowany proces, porównując do takich produktów, jak np. szkło, elektronika, czy też sprzęt AGD. Ze względu na to, że ubrania nie są tak delikatne, jak wspomniane przedmioty, teoretycznie istnieje znacznie mniejsze ryzyko ich uszkodzenia w trakcie transportu. Oczywiście nie oznacza to jednak, że przygotowując je do wysyłki, możemy przykładać mniejszą wagę do zabezpieczenia przesyłki. Wręcz przeciwnie! Wilgoć, zgniecenie, wstrząsy, zabrudzenia - to właśnie na nie najbardziej narażone są przewożone produkty. Działanie takich czynników może skutkować tym, że zamówienie dotrze do Twojego klienta uszkodzone. Brak odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki prawdopodobnie skończy się zniszczeniem materiału, co może doprowadzić do reklamacji i zwrotu zakupionego towaru. Jak tego uniknąć?

 

Obecnie często możemy spotkać się z tym, że odzież wysyłana jest w większych kopertach (przy mniejszych zamówieniach). My jednak stanowczo doradzamy pakować ubrania do pudełek kartonowych - gwarantujemy, że jest to znacznie lepsze zabezpieczenie dla przesyłki.

 

karton wysyłkowy na ubrania
Dobrze dobrane pudełko kartonowe gwarantuje odpowiednie zabezpieczenie w czasie transportu

 

Zastanawiasz się, jak spakować ubrania, by uniknąć ich zniszczenia podczas transportu? Po pierwsze wybierz karton, który odpowiada rozmiarowo przesyłanym przedmiotom. Wolną przestrzeń w pudełku ogranicz maksymalnie - w tym pomogą Ci wypełnienia w postaci skropaku, styropianu, czy też poduszek powietrznych. Przygotowując ubrania do wysyłki, warto zastosować także torebki foliowe jako ich dodatkowe zabezpieczenie na wypadek wilgoci. Bardzo ważną kwestią jest także wybór odpowiedniego modelu opakowania. Warto zaznaczyć, że specyfika branży e-commerce wymaga, by pudełka wysyłkowe można było z łatwością zamknąć ponownie po ich wcześniejszym otwarciu - aby ułatwić klientowi ewentualny zwrot towaru. Jeśli chodzi o kartony na ubrania lub buty, zdecydowanie polecamy kartony klapowe, fasonowe i teleskopowe. Sprawdź, jakie są ich najważniejsze cechy.

 

Kartony fasonowe do wysyłki ubrań

Ze względu swoją estetykę, funkcjonalność i bardzo łatwy system otwierania/zamykania opakowania, pudełka fasonowe (wykrojnikowe) często pełnią funkcję kartonów do wysyłki ubrań i obuwia. Kartony fasonowe składa się w naprawdę błyskawicznym tempie, co oznacza duże oszczędności w czasie potrzebnym na przygotowanie zamówienia do wysyłki - ten aspekt powinien być szczególnie istotny z punktu widzenia właścicieli e-sklepów. Tego rodzaju kartony doskonale nadają się do wysyłki jednej sztuki odzieży, ale sklepy z powodzeniem korzystają z nich także przy większych zamówieniach. Co ważne, zamknięcie takiego pudełka jest bardzo szczelne, jednak mimo wszystko warto zabezpieczyć je dodatkową warstwą taśmy. Zyskamy wtedy pewność, że karton nie otworzy się w trakcie transportu.

 

Dodatkowo, kartony fasonowe są łatwe w personalizacji i bardzo dobrze prezentują się firmowym nadrukiem lub oryginalną grafiką.

 

Kartony klapowe do wysyłki ubrań

Jako opakowania na odzież bardzo dobrze sprawdzą się także uniwersalne kartony klapowe - szczególnie poleca się je przy wysyłce większych zamówień. Ich największymi atutami są:

  • wytrzymałość,
  • dobry stosunek ceny do jakości,
  • szeroki wybór rozmiarów opakowań,
  • możliwość personalizacji,
  • łatwe do złożenia,
  • estetyczny wygląd.

Decydując się na ten rodzaj opakowań, należy pamiętać o wypełnieniu wnętrza pudełka odpowiednimi materiałami i zabezpieczeniu jego zamknięcia taśmą.

 

Pudełka teleskopowe na odzież

Jeśli chodzi o opakowania na ubrania, jednym ze standardów przyjętych przez sklepy odzieżowe są także kartony teleskopowe. Zasadniczo tego rodzaju pudełka składają się z wieka oraz dna - to szczególnie popularne rozwiązanie w przypadku kartonów wykorzystywanych do przechowywania i wysyłki butów. Często wykorzystywane są też jako dodatkowa forma zabezpieczenia dla już zapakowanego przedmiotu. Pudełka teleskopowe występują w różnorodnych rozmiarach, są trwałe i prezentują się bardzo estetycznie. Dodatkowo, na takie opakowanie można bez problemu nanieść atrakcyjny nadruk firmowy.

 

Kartony dla e-commerce do wysyłki odzieży w Waps-kart

Szukasz atrakcyjnej oferty opakowań dla branży e-commerce? Zapraszamy do współpracy! W Waps-kart wykonujemy kartony o typowych wymiarach, a także realizujemy zlecenia na pudełka niestandardowe - dzięki temu możemy stworzyć dla Ciebie opakowania idealnie dopasowane do Twoich produktów!

 

Realizujemy zamówienia na pudełka wysyłkowe dla e-commerce. Wykonujemy kartony na wymiar dostosowane do rozmaitych rodzajów ubrań, obuwia oraz dodatków. Oferujemy także możliwość personalizacji kartonów. W celu ustalenia szczegółów zlecenia skontaktuj się z nami.

 

Filtry

Nadchodzące wydarzenia branżowe

Warsaw Pack 2024 - Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Opakowań
23-25.04.2024 Nadarzyn

O nas

Szyby Rycerskie 22e,
41-909 Bytom

biuro

 

Chcesz zamówić kartony?

Skontaktuj się z nami!

+48 509 860 119

lub wyślij formularz

Chcesz poznać kosztorys Twojego zamówienia?

Wycenimy Twój projekt w 48h

Waps-Kart Sp. z o.o. Sp. k.

Szyby Rycerskie 22e
41-909 Bytom
NIP: 6452293937
REGON: 277986584

Certyfikat FSC

Logo certyfikatu FSC

Sekretariat

tel./fax: +48 32 284 96 54

tel.: +48 32 380 20 61

tel. kom.: +48 505 102 906

czynne od 7:00 do 15:00

Adres e-mail

  • biuro
  • sekretariat
  • wyceny

POLSKA:

Grzegorz Sadowski
+48 509 860 119 | grzegorzsadowski
Sebastian Opeldus
+48 537 858 000 | sebastianopeldus
Oliwia Borkowska
+48 500 689 241 | oliwiaborkowska

NIEMCY:

Heinrich Warzecha
+49 176 42673270 | heinrichwarzecha

CZECHY:

Ondřej Šalbut
+420 777 191 984 | ondrejsalbut

Projekty i realizacje

Grzegorz Świerkosz +48 509 860 118

Grzegorz Sadowski +48 509 860 119

Używamy plików cookies aby ułatwić Ci korzystanie z naszych stron www, do celów statystycznych oraz reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies